ONLINE MARKETING IN ZEELAND EN WEST-BRABANT

Trots! Dat zijn we op onze opdrachtgevers. Omdat het mooie en sterke bedrijven zijn die optimaal gebruik willen maken van de digitale mogelijkheden. Omdat ze snappen dat dit niet 'zomaar' gaat; daar moet je moeite voor doen, in willen investeren, echt veranderen en capaciteit voor vrijmaken. Altijd met als doel dat de online inspanningen bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen. Onze klanten zien de mogelijkheden van online en wij gaan er elke dag 100% voor om daar samen het maximale uit te halen. De diversiteit van de bedrijven waar we voor mogen werken is groot: van vastgoed tot horeca, automotive tot opleidingsinstituut, retail tot financiële dienstverlener, zowel profit en non-profit. Bekijk hieronder ons portfolio en een aantal cases zodat je een indruk krijgt van wat we zoal doen.

case-werk-en-vakmanschap

EEN GESLAAGDE SAMENWERKING MET WERK EN VAKMANSCHAP!

Werk en Vakmanschap is een landelijk werkende werkgeverscoöperatie, die zich richt op het bieden van banen en opleidingen in de techniek. Werk en Vakmanschap was op zoek naar een partner als ondersteuning, maar ook om zelf meer te leren over de verschillende online marketingonderdelen.

zorgsaam-case-leadcampagne-header

EEN SUCCESVOLLE LEADCAMPAGNE VOOR ZORGSAAM!

In de thuis- en ouderenzorg bij ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen is steeds vaker een tekort aan medewerkers: voornamelijk verzorgenden IG en verpleegkundigen zijn lastig te vinden. Get a Grip heeft samen met ZorgSaam een laagdrempelige leadcampagne ingezet om geschikte kandidaten te vinden. 
case-van-der-sneppen-

"ZIJ DRUKKEN OP DE JUISTE KNOPPEN"

Van der Sneppen staat bekend om zeilen en doeken voor de industrie. Voor de introductie van een nieuw soort zeiloverkapping op de Nederlandse markt kwamen ze terecht bij Get a Grip. We gingen aan de slag met verschillende werkzaamheden om het nieuwe product te introduceren. 
ballade-klantcase

UITVERKOCHTE EDITIE VAN FESTIVAL DE BALLADE

Festival de Ballade is een onmisbaar evenement in de regio Terneuzen. Vanuit Get a Grip kregen wij de kans om als trotse sponsor samen te werken. Het was aan Get a Grip om onze expertise in online marketing in te zetten om dit Zeeuwse festival nog meer onder de aandacht te brengen.
haringparty-website

EEN SUCCESVOL EVENEMENT VOOR DE LIONS

Lions Oost-Zeeuwsch-Vlaanderen is een serviceclub met toegewijde leden. De Willem Beukelszoonlezing en Haringparty is een jaarlijks terugkerend evenement. Get a Grip heeft verschillende taken op zich genomen om dit event digitaal onder de aandacht te brengen.

MEER VERKEER EN LEADS VOOR DE WEBSITE VAN CERTIX BENELUX

Sinds oktober 2022 is Get a Grip aan de slag voor Certis Benelux na het winnen van een pitch. Inmiddels zijn de eerste resultaten al te zien en is Certis Benelux een tevreden klant. Zo zijn wij aan de slag gegaan met de SEO van de website, het maken van een overzichtelijk dashboard en SEA.  

"ZIJ HEBBEN DE EXPERTISE OM ONZE IDEEËN WAAR TE MAKEN"

We hebben met Kraker Trailers en Smart Trailer Solutions ambitieuze groeiplannen. Om die reden zetten we onder andere in op advertising campagnes. Daarvoor werken we samen met Get a Grip. Eigenlijk werkt het zo: ik kom met ideeën, maar Tim is de specialist. Hij denkt mee en ‘maakt er chocola’ van.
Logo ZorgSaam ziekenhuis

"SINDS ONZE SAMENWERKING ZIEN WIJ MEER BEREIK EN ENGAGEMENT OP SOCIAL MEDIA"

Get a Grip is momenteel volledig verantwoordelijk voor alle social mediakanalen van ZorgSaam. Zo dragen wij zorg voor het bedenken, schrijven en plaatsen van social media berichten voor onder andere ZorgSaam recruitment. Dit doen wij in samenwerking met het HR-team van ZorgSaam.
Case DeltaSafe | Get a Grip

"WE HEBBEN MEETBAAR MÉÉR SOLLICITANTEN"

DeltaSafe Security is een beveiligingsbedrijf uit Middelburg. Wij mogen het social mediabeheer voor onze rekening nemen. Daarnaast lopen er vrijwel altijd campagnes op Meta en/of LinkedIn voor het werven van nieuwe medewerkers. The Workbrand is verantwoordelijk voor het schrijven van de vacatureteksten. Het projectmanagement tussen de drie partijen neemt Get a Grip voor haar rekening. 
Grafische machine van Mekes

ZO BLIJFT MEKES GRAPHIC MACHINERY SCHERP OP MARKETING

Met een team van vijftien kan het niet anders dan dat medewerkers meerdere taken hebben. Neem Petula Jonkers; zij ondersteunt met name de in- en de verkoop binnen het bedrijf. Dat betekent ook dat ze contact heeft met Get a Grip. Ze vindt het heel waardevol om met hen samen te werken. Binnen Mekes zijn de meesten wat ouder. Ze zijn minder bekend met zaken zoals social media, SEO en Google Advertising. 
e-mobility park Vlissingen AgriSnellaad

DE EFFECTIVITEIT IS MEETBAAR BIJ AGRISNELLAAD

De CZAV Mobility Group wil groeien met AgriSnellaad, zowel wat betreft onze naamsbekendheid als met het plaatsen van laadpalen voor mensen die elektrisch willen rijden. Social media bieden een effectief marketing- en communicatiekanaal. Doordat ze zelf maar een beperkt aantal mensen in dienst hebben, is de inzet van Get a Grip belangrijk. 
Klantcase Werk en Vakmanschap over samenwerking met Get a Grip

CONTENT & SOCIAL MEDIA ADVERTENTIECAMPAGNES VOOR WERK EN VAKMANSCHAP

Werk en Vakmanschap zocht ongeveer twee jaar geleden contact met Get a Grip, ze deden nog weinig met online marketing. Get a Grip heeft geholpen met het creëren van content en het opzetten van social media advertentiecampagnes. Ondertussen verzorgen ze een groot deel van de content zelf, maar door kennissessies, online meetings en presentaties vanuit Get a Grip over het gebruik van social media bijven ze up-to-date! 
Binnenstad Terneuzen

ERVAAR TERNEUZEN ZICHTBAAR OP SOCIAL MEDIA

Voordat er vaste medewerkers zijn aangenomen was Get a Grip volledig verantwoordelijk voor de social mediakanalen van Stad Terneuzen. Daarnaast dachten we creatief mee met de promotie-acties. "Het jeugdige enthousiasme bij Get a Grip werkt aanstekelijk en zie je terug in de posts die ze maken. Knap vind ik dat ze bovendien de juiste ‘tone of voice’ weten te hanteren, zodat ze verschillende doelgroepen bereiken."
Leonidas bonbons Lohman Breskens

MEER VERKEER NAAR DE WEBSITE VAN LEONIDAS BRESKENS

Een fysieke winkel én een webshop van één van de bekendste chocolatiers. Dat neemt nogal wat werk met zich mee. De familie Lohman in Breskens heeft al jaren een shop-in-shop van Leonidas in de Plus supermarkt in Breskens en sinds 2021 runnen ze ook een webshop van Leonidas. Een goede marketing- en communicatieaanpak is daarbij essentieel om de doelgroep te bereiken.
Samenwerking Get a Grip met Stichting kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen

EEN TOTAALCONCEPT VOOR STICHTING KINDEROPVANG ZEEUWS-VLAANDEREN

Rianne Vons, directeur-bestuurder bij Stichting Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen heeft op tal van manieren contact met Get a Grip. "Wat mij aanspreekt, is dat zij een totaalconcept bieden op het gebied van website, social media en zelfs complete communicatieplannen. Sterk is de meerwaarde die ze bieden door goed mee te denken." Ze doet regelmatig een beroep op Get a Grip voor trainingen, inleidingen of voorzitterschappen. 
Klantcase adverteren op social media voor Reham

ADVERTEREN OP SOCIAL MEDIA VOOR REHAM MAKELAARS

Bij Get a Grip zijn we van alle markten thuis. Zo ook als het gaat om online adverteren en dan voornamelijk op de verschillende social media kanalen en Google. Eén van onze klanten voor wie wij al een geruime tijd adverteren is Reham Makelaars en Taxateurs. Fabian du Puy, mede-eigenaar van Reham, vertelt waarom zij gebruik maken van online adverteren. 
Klantcase Lesgeven in Zeeland | Get a Grip

VACATURES INVULLEN DOOR ONLINE ZICHTBAARHEID VOOR LESGEVEN IN ZEELAND

 Lesgeven in Zeeland werkt niet alleen samen met Get a Grip maar ook met onze samenwerkingspartners! "Het is fijn om samen te werken met professionals. Zo zijn vooraf de persona’s vastgesteld van de mensen die we willen bereiken en houden we bovendien rekening met de verschillende fasen die mensen in hun besluitvorming doorlopen.”
Klantcase aannemersbedrijf Van der Poel Terneuzen

NAAMSBEKENDHEID VERGROTEN DOOR SOCIAL MEDIA - AANNEMERSBEDRIJF VAN DER POEL TERNEUZEN 

 Al vijf jaar werkt Aannemersbedrijf Van der Poel uit Terneuzen samen met Get a Grip. “Wij merken dat een goed beheer van onze (project)websites en social media kanalen noodzakelijk is om mensen te bereiken. Daarbij zetten we in op naamsbekendheid bij particulieren en samenwerkingspartners, maar ook op de verkoop van onze nieuwbouwprojecten. Omdat het ons aan tijd en kennis ontbreekt, werken we al ruim vijf jaar samen met Get a Grip. Dat gaat buitengewoon prettig. We herkennen in hen onze eigen gedrevenheid, flexibele instelling en klantgerichtheid.”
Waarom Elopak kiest voor de samenwerking met Get a Grip

WAAROM ELOPAK KIEST VOOR EEN SAMENWERKING MET GET A GRIP

Bijna iedereen heeft wel een drankverpakking van Elopak in de koelkast staan. Toch is dit zelfs in Terneuzen niet bij iedereen bekend. Zo’n twee jaar geleden besloot Elopak dat dit anders moest. "We wilden meer naar buiten treden en laten zien hoe mooi ons bedrijf is. Get a Grip is de specialist die ons helpt bij dit proces. Dit doen we enerzijds om de eigen medewerkers en inwoners van Terneuzen te informeren over wat hier allemaal gebeurt, zoals de bouw van het hoogbouwmagazijn. Anderzijds richten we ons via Employer Branding activiteiten ook op nieuwe medewerkers."

Social Media partner voor ZorgSaam

EEN SOCIAL MEDIA PARTNER VOOR ZORGSAAM

Sinds november 2021 beheren we voor verschillende afdelingen van ZorgSaam de social media accounts. In nauwe samenwerking met de diverse ZorgSaam teams zorgen we voor contentplanning, laten we met social media berichten zien wat er allemaal gebeurt en zetten we social media in voor werving van kandidaten voor uiteenlopende vacatures. We mogen in gesprek met de medewerkers voor de meest mooie verhalen en zorgen voor de webcare. En misschien zou je het niet direct verwachten, maar ook online adverteren wordt volop ingezet. 

EEN-OP-EEN SESSIE, ONLINE ZICHTBAARHEID EN E-MAILMARKETING

InZet is een professioneel organisatieadviesbureau onder leiding van Yvette Wissekerke. InZet begeleidt en adviseert jou om de regie te krijgen op verzuim en Sociale Zekerheid en werken toe naar duurzame inzetbaarheid. Na een één-op-één sessie mochten wij voor InZet aan de slag. Resultaat: een nieuwsbrief, nieuwe teksten op de website en een aantal mooie testimonials van de klanten van InZet
Social media strategie en online zichtbaarheid

SOCIAL MEDIA STRATEGIE EN ONLINE ZICHTBAARHEID

“De incompany workshop social media heeft de ogen geopend van ons Francie Cosmetics team. De digitale wereld lijkt tijdens ons dagelijkse werk soms ver weg, maar Lieneke heeft ons laten zien wat je als bedrijf allemaal met social media kan en heeft ons veel inspiratie en praktische handvatten gegeven.”

IN OPDRACHT VAN DEZE MOOIE BEDRIJVEN EN ORGANISATIES ZORGEN WIJ VOOR GRIP OP ONLINE MARKETING

GRIP OP JOUW ONLINE BUSINESS? KOM MAAR OP!

Bel: +318 51 30 35 49

TRAININGEN EN ONLINE ADVIES ALS EERSTE ONTVANGEN?

Meld je aan voor de Get a Grip updates!

Your information is safe with us